20 Ağustos 2014 Çarşamba

Kirlenmesin sevgimiz

Bişeyler içimde hep temiz kalmalı.. Kimse dokunamamalı oraya. Rabbim gibi, sevgim gibi, çocukluğum , masumluğum gibi ve sen gibi... Sana olan sevgim gibi... Hatalar yapıp ders çıkarma çabaları içinde mümin olmaya çalışıyorum. Hoş görenler, görmeyenler, sevenler, sayanlar hiç bitmeyecek onca sözler, laflar, gaflar, gıybetler... Herkes bir cevap bekliyorsa samimiyetim cevabım o da Rabbime... Benim kalbim temiz mi? Değil! Rasulullahın bile kalbi yıkanmışken ben nasıl kalbim temiz diyebileyim? Ama Rabbim şaşırtmasın hep samimi olmaya çalıştım. Kimseyi aldırmadan bi yola girdim, o yoldan çıktım ama hep samimi oldum! Şimdi sen:) samimiyetimle , terliklerimle geliyorum sana...  Sevgim öylesine büyük ki, zamanında senden vazgeçmeyi de göze aldı... Çünkü ben herkesin göremeyeceği o samimiyetini gördüm sende:) sen özelsin, ben de sende özelim... İyi ki varsın. Hep yanımda ol, desteğin hiç bitmesin olur mu? Kirlenmesin sevgimiz, hep daim olsun...

Hiç yorum yok: